سکوت محض

سکوت محض
تنهاترین تنها...
قالب وبلاگ
طراح قالب


ساده باشیم .

ساده باشیم چه در باجه یک بانک چه در زیر درخت.

کار مانیست شناسایی "راز"گل سرخ،

کارما شاید این است

که در"افسون"گل سرخ شناور باشیم.

پشت دانایی اردو بزنیم .

دست در جذبه یک برگ بشوییم وسر خوان برویم.

"سهراب سپهری"



نظرات شما عزیزان:

حميد
ساعت12:46---17 مهر 1393
ساده بودم ساده
پاك مثل كف دست
من چه ميدانستم
ساده بودن سخت است
صاف و صادق بودم
تو ميگفتي
ساده بودن زيباست
عشق مثل خود توست
ساده مثل
خود ماست.
عشق آزاده نبود
همسفر هر سفر راهي جاده نبود
مثل خوابي كوتاه عشق هم آمدو رفت
به همان آساني
زخم سختي زدو رفت
قصه ي من اين بود اين سرآغازم شد
بعد از آن قصه ي عشق هم هم آوازم شد
ساده بودم ساده
هستي ام در كف دست
من نمي دانستم ساده بودن سخت است.

پاسخ:بسیااااااااارتابسیااااار زيبابود ممنون. ..


فائزه
ساعت12:22---21 مرداد 1393
عالیییییییییییی.پاسخ:مرسییییی (:

alibieber
ساعت23:11---19 مرداد 1393
وبه خوبی داری
پاسخ: مرسییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 10 مرداد 1393برچسب:ساده,بانک,راز,افسون, ] [ 1:59 ] [ مژده جون ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک های مفید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 35251
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1